Tuesday, April 27, 2010


HOLD YUH

Gyal me wann fi hold yuhhhPut me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest hole me eva seen in my lifeGyal me wann fi just squeeze yahhPut me ting right around yaGyal you give me tightest hole me eva get inna mi life ohhhhMe eye dem dry and me na careMe tek it anytime and anywhereInna de spareSo we na careAnd as a woman you know I'll be thereDo you wanna gyal who go tek you awayMe want a gyal who cyan wine pon meWid it goodddAnd mek mi feel ittShow me that you could girllGyal me wann fi hold yuhhh\put me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest grip me eva git inna my lifeGyal me juss wann fi just holdd yahhPut me ting right around yaGyal you give me tightest hole me eva get inna mi lifeLife ah past by everbady like woooo woo wooo woooJump on me back and she go boom boom boom boomGime the maca van aand the fat tun tun tunMe na rampaz Mi nozzle and get my boom boomShe de out a controlI move first cause she want a man soonShe say no good woman and stil she goodStill me want it well goodGyal me wann fi hold yuhhPut me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest hold me eva git inna my lifeGyal mejuss wann fi hold yuhhPut me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest hold me eva git inna my lifeLife ah past byy pon him and he guud guud guud guudJump pan hi back and gu gu gu guuhhIn the maca van 95 boom boomMe na ramp when mi fi get mi goods.She de outta controlAh more fire she want in har soulAh seta moan pan yuh and still she goodAnd still them have it well goodGyal me wann fi hold yuhhPut me deeds right arounddd yaGyal you give me the tightest hole me eva git inna my lifeGyal mejuss wann fi hold yuhhPut me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest hold me eva git inna my lifeGyal me wann fi just squeeze yahhPut me ting right around yaGyal you give me tightest hole me eva get inna mi life ohhhhMe eye dem ah dry and me na careMe tek it anytime and anywhereInna de spereSo we na careAnd as a woman I will be thereDo you wanna gyal who go tek you awayMe want a gyal who cyan wine pon meWid it goodddAnd mek mi feel ittShow me that you could girllGyal me wann fi hold yuhhPut me arms right arounddd yaGyal you give me the tightest grip me eva git inna my lifeGyal me wann fi hold squeeze yahhPut me ding right around yaGyal you give me tightest hole me eva get inna mi life ohhhhOhhh ohhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaaaaaaaHoldddddddddddd yahhhhhhhhhhhhRight round yaaaaaaaaaMy lifeeeeeeeeeeRight round yahhhMy lifeee

No comments:

Post a Comment